Mosolygó

Film, zene, receptek, kis divat, bármi, ami érdekel. Az oldal Firefox-al nézhető optimálisan

Friss kommentek

  • Krizzta: ez nem jött össze...:) (2012.05.20. 10:30) Rövid hír
  • bkaree1: Csak nehogy beengedjetek egy pszichiátert a WC-be. :-)) (2011.07.13. 20:37) Felújítás
  • kopaszka: Ez a mi saját Rorschach-tesztünk :-) (2011.07.13. 15:23) Felújítás
  • Utolsó 20

Címkék

ágy (1) ajánló (2) állat (4) állatos (1) anorexia (1) autó (3) báránysült (1) béka (1) braccialini (1) buick (1) burgonyapüré (1) chevrolet (1) cipő (3) csizma (1) ékszer (3) élmény (1) előzetes (3) esküvő (2) fashion (2) felújítás (1) film (10) firefox (1) ford (1) fürdő (1) gyerekkel (1) gyűrű (1) hellókarácsony (2) helyszín (1) (2) honda (1) húsvét (1) íróasztal (1) iskola (1) karácsonyi készülődés (2) katica (1) kedvencek (3) kék (1) képekben (1) képes (1) kia (1) klónozás (1) kritika (3) kutya (7) kütyü (1) lanvin (1) lányos (1) liba (1) lotus (1) macska (8) mainecoon (1) maserati (1) mini (1) moschino (5) mozaikcsempe (1) nissan (2) nkotb (1) növény (1) nyúl (2) okosodó (1) ötlet (1) ötletes (1) panda (1) papagáj (1) papucs (1) pók (1) posh (1) rák (1) reklám (2) róka (1) rózsa (1) ruha (1) s.k (1) sas (1) szarvas (2) személyes (12) színesceruza (1) színész (16) szobor (1) szomorúság (1) táska (2) tournaire (1) tous (1) trailer (2) vaddisznó (1) vélemény (3) videó (19) víziló (2) volkswagen (1) wedding (1) zene (4) zenész (2)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Esküvő előtt

2010.01.28. 10:17 - Krizzta

Múlt hét szombaton elmentünk két barátnőmmel menyasszonyi ruhát nézni. Mindketten asszonyok már, végigcsinálták ezt, sejtettem, hogy segítségemre lesznek. 10-kor nyitnak ezek a boltok, elindultunk a Blahától a körúton a Nyugatiig. Nem is figyeltem eddig, vannak részek, ahol egymást érik - szó szerint - a kölcsönzők, boltok.

Eredetileg ilyesmiket szerettem volna, amikor még júniusi esküvőről volt szó,

 

dehát közbeszólt a természet, és kismamaként vonulok az oltár anyakönyvvezető elé, így ezek nem jöhetnek szóba már. Néztem más szabást, formát, így ilyenekre gondoltam:

Ezekhez képest mindehol csak abroncsos, hátul fűzős ruhát adtak rám, amit most, 4 hónaposan könnyedén próbálgatok, de 3 hónap múlva már viccesen fogok benne kinézni. Csináltunk képeket, ami azért hasznos volt, mert itthon átgondolva - átnézve újra a ruhákat, még mindig vannak kétségeim, örülök, hogy nem előlegeztem le egyet sem. Mivel a kismamás képeken szereplőkhöz hasonlót sem próbáltam (mintha nem is lennének ilyen fazonok), még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez túlságosan kihangsúlyozná a pocakomat, és milyen jó a fűzős, mert majd csak a tetejét fűzzük be, és szinte mintha nem is lenne hasam, majd meglátom.

Amúgy érdekes volt a boltosok hozzáállása is, egy kivételével nagyon sokat beszéltek, nem igazán hagyták, hogy kérdezzek, irányítani akartak egy általuk elképzelt irányba, nem érdeklődtek, hogy milyen ruhát szeretnék... Volt egy, aki csiricsáré-flitteres-gyöngyös-virágos ruhát próbáltatott velem, mert hiába szeretnék egyszerű ruhát, szerinte az olyan mintha hálóingben állnék ki. Persze, hogy viszkettem a ruhától, a nőtől, a helytől, és menekültem ahogy csak lehet.:) Egy igazán szimpi boltos volt, nem tukmált, nem erőszakoskodott, nem akarta megmondani, hogy nekem mi kell. Javasolt, miután látta, milyen ruhák tetszenek, kiegészítőt sem ízléstelent ajánlott, oda fogok visszamenni, ha maradok az abroncsos vonalnál.

Cipőt viszont találtunk, a Nyugati átjáróban. Mivel hegyesorr fóbiám van, kerekorrú cipőt néztünk, egyféle volt, de az tetszett is, lábon még csinosabb, arra benevezek.;)

Fehéret próbáltam, ekrü nem volt a méretemben, de az ekrünél nem látszott elöl a talp, mert egybe volt borítva a felsőrésszel, úgy még csinibb volt, és kényelmes is. Még a végén cipőhöz ruhát...:D

A lényeg, nem könnyű a feladat. Persze, tudom, ez legyen a legnagyobb bajom;P

Aztán ha csak a szűk családi esküvő jön össze, lehet, hogy varratok egy egyszerű kiskosztümöt, és kész! Pl.:

Köszönöm a csajoknak, hogy eljöttek, jó volt végre egy kicsit lófrálni így, bár rendszert csinálnánk belőle;)

A bejegyzés trackback címe:

https://krizzta.blog.hu/api/trackback/id/tr161708421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2010.01.28. 13:53:28

Nahát! Sok boldogságot a babához is :D

A ruha próba, illetve a kiválasztása szerintem elég nehéz, különösen, hogy oda kell figyelned arra is, hogy a pocakodon is jól mutasson majd :-) Én az elképzelésemmel szöges ellentétben álló ruhát választottam, de amikor felvettem, annyira jól éreztem benne magam...
A körúton belefutottam néhány idióta eladóba, akik mindenáron meg akartak győzni, hogy az ő ruhái a legjobbak, legolcsóbbak... stb. Végül a Fehér-Arany kölcsönzőből választottam a ruhát, mert ott egy végtelenül kedves és segítőkész hölgy a tulajdonos, szóval, ha még nem döntöttél véglegesen, szerintem nézz be oda is (Oktogon és Nyugati között van, ha a Nyugati felé mész, akkor jobb oldalon).

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.01.28. 16:22:28

@The Strange: Köszönjük szépen:D
Az Oktogon után is maradtunk a bal oldalon, de köszönöm, azt hiszem, mennünk kell mégegyszer, akkor benézünk a Fehér-Aranyba is;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2010.01.28. 18:11:47

Én is szívből gratulálok. :-)
Az első kismamás esküvői ruha valami csodás.

A barátnőm is férjhez megy idén (nyáron) és én koszorús leányzó leszek. :-) (a mi rucink még nincs meg, de az övé igen) Viszont megkérdezhetném, hogy hol van pontosan ez a cipős, mert ez káprázatos és amit eddig kinéztünk azért vidékre kell majd leutaznunk, viszont ha ennek is kedvező az ára, akkor érdemes lenne megnéznünk. Előre is köszönöm (jük)

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.01.29. 08:08:04

@janettaylor: köszönjük;)
Zsani, a Nyugati átjáróban lehet kapni, a Menő manó cipőboltban, az ára nem hiszem, hogy kedvező(22ezer)...:/

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2010.01.29. 16:22:24

@Krizzta: Azt hiszem 20E-t szánna rá maximum - lehet a vidéki olcsóbb lenne, de ott meg van benzinköltség...Köszönöm! :-)

cicómicó 2010.02.09. 16:26:40

Most először, de szerintem nem utoljára kattintottam Rád, miután olvastam az esküvői ruhás bejegyzést, meg alatta láttam a Coldplay videót is. Gratulálok én is a jövevényhez., sok egészséget Nektek!

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.02.09. 19:32:33

@cicómicó: köszi a kattintást, meg a jókívánságot is:)))))
mostanság eléggé hanyagolom a blogolást, túl sok minden érdekel, nem tudom, merre menjek témailag;)
lesz ez még így se...:D

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.24. 10:45:37

A legelső 'pöttyös', és az első a kismamások közül tényleg nagyon szép. Még sose láttam hasonló stílusúakat. Amúgy a blogod is szuper, kedvencek közé raktam.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.02.24. 13:44:09

@rori-j-18: igen, a pöttyös lett volna az igazi. A kismamások közé jött egy új kedvenc, arról csak később teszek fel képet, ha sikerül megrendelni:) Köszönöm a bókot, megnézlek Téged is;)


süti beállítások módosítása