Mosolygó

Film, zene, receptek, kis divat, bármi, ami érdekel. Az oldal Firefox-al nézhető optimálisan

Friss kommentek

  • Krizzta: ez nem jött össze...:) (2012.05.20. 10:30) Rövid hír
  • bkaree1: Csak nehogy beengedjetek egy pszichiátert a WC-be. :-)) (2011.07.13. 20:37) Felújítás
  • kopaszka: Ez a mi saját Rorschach-tesztünk :-) (2011.07.13. 15:23) Felújítás
  • Utolsó 20

Címkék

ágy (1) ajánló (2) állat (4) állatos (1) anorexia (1) autó (3) báránysült (1) béka (1) braccialini (1) buick (1) burgonyapüré (1) chevrolet (1) cipő (3) csizma (1) ékszer (3) élmény (1) előzetes (3) esküvő (2) fashion (2) felújítás (1) film (10) firefox (1) ford (1) fürdő (1) gyerekkel (1) gyűrű (1) hellókarácsony (2) helyszín (1) (2) honda (1) húsvét (1) íróasztal (1) iskola (1) karácsonyi készülődés (2) katica (1) kedvencek (3) kék (1) képekben (1) képes (1) kia (1) klónozás (1) kritika (3) kutya (7) kütyü (1) lanvin (1) lányos (1) liba (1) lotus (1) macska (8) mainecoon (1) maserati (1) mini (1) moschino (5) mozaikcsempe (1) nissan (2) nkotb (1) növény (1) nyúl (2) okosodó (1) ötlet (1) ötletes (1) panda (1) papagáj (1) papucs (1) pók (1) posh (1) rák (1) reklám (2) róka (1) rózsa (1) ruha (1) s.k (1) sas (1) szarvas (2) személyes (12) színesceruza (1) színész (16) szobor (1) szomorúság (1) táska (2) tournaire (1) tous (1) trailer (2) vaddisznó (1) vélemény (3) videó (19) víziló (2) volkswagen (1) wedding (1) zene (4) zenész (2)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Húsvét után

2009.04.15. 16:35 - Krizzta

Címkék: húsvét báránysült

Remekül sikerült a húsvéti báránysültem, gondoltam leírom az egyszerű receptet, hátha másnak is bejön. Igazából nem is az én receptem, Martha Stewart-nál találtam, sok más házi praktika mellett...

Fokhagymás báránycomb, vörösboros mártással

 

Hozzávalók: egy kb. 3 kg-s csontozott báránycomb,

                   10 gerezd fokhagyma,

                   1 teáskanál durva tengeri só,

                   1 teáskanál frissen őrölt fekete bors,

                   1/2 csésze olivaolaj,

                   1 csésze száraz vörösbor,

                   1 csésze húsleves(lehet kocka is),

                   a kötözéshez spárga(!figyelem, ne legyen műanyag tartalmú!).

Elkészítés: Géppel összeaprítottam a fokit, a sót, és a borsot, és még hozzáadtam az olivaolajat is. Ezután megkötöztem a combot ( a kép nem báránycombot ábrázol, csak a kötözést szemléltetem vele;-)), majd bedörzsöltem a fokhagymás cucc-cal, és 205 celsiusfokos előmelegített sütőben sütöttem kb. másfél órát. Bevallom, az elején letakartam alufóliával, mert nincs akkora fedeles tepsim, amibe befért volna. Az idő leteltekor levettem a fóliát, és aranybarnára sütöttem mindkét oldalát. A kész sültet kivettem a tepsiből, félretettem, a szaftra ráöntöttem a vörösbort, és feloldottam vele az oldalára és az aljára tapadt pörzsanyagokat. Ezután a csésze levessel együtt beöntöttem egy szószos edénybe, és beforraltam a felére. A szószt is forrón kell tálalni a hússal együtt. Tényleg isteni lett, a krumplipürémmel...mmmm...Ja, a zsiradékot leszedtem a szósz tetejéről(akinek melegen nem megy, hidegen könnyedén leszedheti egy kanállal).

 

A tojásfestős praktika nem jött be, a csipke nem volt jó, amit vettem, vagy csak rögtön le kellett volna venni róla festés után... De a gyerekek azért örültek, lógattak ezerrel:D

 

Remélem jól telt a húsvétotok! A bárányhoz pedig jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://krizzta.blog.hu/api/trackback/id/tr261066860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása